Publikationsliste
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TitelAutor(en)
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A Cognitive Perspective on Consumers’ Resistances to Smart Products
Publiziert als: Buch, TagungsbandElbanna, Amany
Dwivedi, Yogesh K.
Bunker, Deborah
Wastell, David
Raff, Stefan
et al. -
New technology assessment in entrepreneurial financing : Does crowdfunding predict venture capital investments?
Publiziert als: Fachzeitschriftenartikel
in: Technological forecasting and social changeKaminski, Jermain
Hopp, Christian
Tykvová, Tereza -
All for the Money? : The Limits of Monetary Rewards in Innovation Contests with Users
Publiziert als: Fachzeitschriftenartikel
in: International journal of innovation management : IJIMIhl, Christoph
Vossen, Alexander
Piller, Frank Thomas -
Estimating the extent of deceitful behaviour using crosswise elicitation models
Publiziert als: Fachzeitschriftenartikel
in: Applied economics lettersHopp, Christian
Speil, Alexander -
Attracting solutions in crowdsourcing contests : The role of knowledge distance, identity disclosure, and seeker status
Publiziert als: Fachzeitschriftenartikel
in: Research policyPollok, Patrick
Lüttgens, Dirk
Piller, Frank Thomas -
Learning orientations and learning dynamics : Understanding heterogeneous approaches and comparative success in nascent entrepreneurship
Publiziert als: Fachzeitschriftenartikel
in: Journal of business research : JBRHonig, Benson
Hopp, Christian -
How Information Processing and Mobile Channel Choice Influence Product Returns: An Empirical Analysis
Publiziert als: Fachzeitschriftenartikel
in: Psychology & marketingSeeger, Marie Kristin
Kemper, Jan
Brettel, Malte -
The top management team as a source of entrepreneurial orientation in large firms
Publiziert als: Buch, DoktorarbeitSprinkmeyer, Christian -
Vom Produzent zum Dienstleister
Publiziert als: Fachzeitschriftenartikel
in: Organisationsentwicklung : Zeitschrift für Unternehmensentwicklung und Change ManagementKrechting, Denis
Raff, Stefan
Wentzel, Daniel
Gudergan, Gerhard -
Happy entrepreneurs : empirical evidence on the beneficial outcomes of dispositional positive affect
Publiziert als: Buch, DoktorarbeitErken, Marcus Lothar Dieter -
Innovation-performance dependencies in the supply chain : a perspective on innovation, financial performance, and supply-chain efficiency
Publiziert als: Buch, DoktorarbeitPicot, Moritz -
Consequences and Impacts of Academic Engagement: A Multilevel Analysis
Publiziert als: KonferenzbeitragGreven, Andrea
Strese, Steffen Herbert -
University Scientists as Entrepreneurs - Enhancing the Intention for New Venture Creation through Industrial Collaboration
Publiziert als: KonferenzbeitragGreven, Andrea -
The Role of Organizational Factors in the Context of University Knowledge and Innovation Transfer
Publiziert als: KonferenzbeitragGreven, Andrea -
Determining scientists’ academic engagement: The role of organizational factors in the context of university knowledge and innovation transfer
Publiziert als: KonferenzbeitragGreven, Andrea
Strese, Steffen Herbert
Brettel, Malte -
The Impact of Researchers’ “Passion Orchestra” on University-Industry Collaboration
Publiziert als: KonferenzbeitragGreven, Andrea
Knein
Strese, Steffen Herbert
Brettel, Malte -
Entrepreneurs' crowdfunding motivation: towards a better understanding of the underlying antecedents and outcomes
Publiziert als: Buch, DoktorarbeitRettig, Ellen -
Ubiquitous, expensive, deceptive : an analysis of new challenges in cause-related marketing
Publiziert als: Buch, DoktorarbeitHans, Malte -
Justifying health IT investments: A process model of framing practices and reputational value
Publiziert als: Fachzeitschriftenartikel
in: Information and organizationPolykarpou, Stavros
Barrett, Michael
Oborn, Eivor
Salge, Torsten-Oliver
Antons, David
et al. -
Essays on knowledge transfer in organizations : a social-cognitive perspective
Publiziert als: DoktorarbeitHannen, Julian -
The influence of individual mindsets towards product returns on consumer behavior in e-commerce
Publiziert als: Buch, DoktorarbeitZhu, Jingnan -
On the future of ramp-up management
Publiziert als: Fachzeitschriftenartikel
in: CIRP journal of manufacturing science and technology : CIRP-JMSTSchmitt, Robert Heinrich
Heine, Ina
Jiang, Ruth
Giedziella, Felix Thomas
Basse, Felix
et al. -
Cross-functional coopetition : the knowledge-performance link and the effect of reward structures
Publiziert als: Buch, DoktorarbeitThieme, Niklas -
Interdisciplinary Cooperation Management in Research Clusters: A Review of Twelve Years
Publiziert als: Buchbeitrag, Beitrag zu einem Tagungsband
in: [15th International Conference on Intellectual Capital, Knowledge Management & Organisational Learning]Müller-Abdelrazeq, Sarah Luisa
Brauner, Philipp Michael
Calero Valdez, André Sergej
Jansen, Ulrich
Platte, Laura
et al. -
Cultural and creative entrepreneurs: understanding their entrepreneurial behaviour and entrepreneurial development
Publiziert als: Buch, DoktorarbeitWerthes, Daniela -
Towards a better understanding of product modularity: an investigation of its effects on competitive and dynamic capabilities
Publiziert als: Buch, DoktorarbeitFriederichsen, Niklas -
Advancing relationship marketing theory : Exploring customer relationships through a process-centric framework
Publiziert als: Fachzeitschriftenartikel
in: AMS ReviewHütten, Antje
Salge, Torsten-Oliver
Niemand, Thomas
Siems, Florian U. -
A Widening Gap? : Static and Dynamic Performance Differences between Specialist and General Hospitals
Publiziert als: Fachzeitschriftenartikel
in: Health care management scienceVera, Antonio
Petratos, Pythagoras
Salge, Torsten Oliver -
Management des Mitarbeiterverhaltens bei der Transformation von produzierenden Unternehmen
Publiziert als: BuchKrechting, Denis
Raff, Stefan
Bernhard, Florian
Dicks, Maximilian
Beschorner, Isabelle
et al. -
Cutting Out the Noise—Costly vs. Costless Signals in Initial Coin Offerings
Publiziert als: Beitrag zu einem Tagungsband
in: [International Conference on Information Systems, ICIS, San Francisco, USA]Guske, Niklas
Bendig, D. -
Online Payment Method Selection: The Habitual Choice of Deferring Payment
Publiziert als: Beitrag zu einem Tagungsband
in: [International Conference on Information Systems, ICIS, San Francisco, USA]Deufel, Patrick
Kemper, Jan -
The Relationship Between Digital Orientation and Firm Performance
Publiziert als: Beitrag zu einem Tagungsband
in: [International Conference on Information Systems, ICIS, San Francisco, USA]Beutel, Sebastian -
Creating Value from Personal Data : On the Legitimacy of Business Practices in the Field of Internet-Enabled Services
Publiziert als: Buchbeitrag, Beitrag zu einem Tagungsband
in: Transforming society with digital innovation : 38th International Conference on Information Systems (ICIS 2017) : 10-13 December 2017, Seoul, South Korea / Association for Information Systems (AIS) . - Volume 2Cichy, Patrick
Salge, Torsten-Oliver -
Service-Dominant Logic and Information Systems Research : A Review and Analysis Using Topic Modeling
Publiziert als: Buchbeitrag, Beitrag zu einem Tagungsband
in: Transforming society with digital innovation : 38th International Conference on Information Systems (ICIS 2017) : 10-13 December 2017, Seoul, South Korea / Association for Information Systems (AIS). - Vol. 2Brust, Leona
Breidbach, Christoph
Antons, David
Salge, Torsten-Oliver -
Customization 4.0 : Proceedings of the 9th World Mass Customization & Personalization Conference (MCPC 2017), Aachen, Germany, November 20th-21st, 2017
Publiziert als: Buch, TagungsbandHankammer, Stephan
Nielsen, Kjeld
Piller, Frank Thomas
Schuh, Günther
Wang, Ning -
Conflict in the entrepreneur-investor relationship : an empirical investigation of antecedents and consequences in the post-investment phase
Publiziert als: Buch, DoktorarbeitNey, Christopher Maximilian -
Neue Geschäftsmodelle für die digitale Transformation : Eine Richtlinie der VDI/VDE-GMA für die deutsche Industrie
Publiziert als: Fachzeitschriftenartikel
in: Atp-Edition : automatisierungstechnische PraxisGülpen, Christian
Piller, Frank Thomas
Dirzus, Dagmar -
Einfluss der wahrgenommenen Ambiguität auf die Nutzungsbereitschaft von digitalen Vermögensanalagetools
Publiziert als: DoktorarbeitEichler, Sarah Carina -
Chief Restructuring Officer - Bedeutung und Gestaltung für den Restrukturierungserfolg
Publiziert als: Buch, DoktorarbeitScheunert, Edgar -
Breathing Down Your Neck!: The Impact of Queues on Customers Using a Retail Service
Publiziert als: Fachzeitschriftenartikel
in: Journal of retailingDahm, Martin
Wentzel, Daniel
Herzog, Walter
Wiecek, Annika -
Making Open Innovation Stick: A Study of Open Innovation Implementation in 756 Global Organizations
Publiziert als: Fachzeitschriftenartikel
in: Research-technology managementZynga, Andy
Diener, Kathleen
Ihl, Christoph
Lüttgens, Dirk
Piller, Frank Thomas
et al. -
Product design and its influence on consumers’ behavior
Publiziert als: DoktorarbeitWiecek, Annika -
Can beneficial antecedents to self-employment be detrimental to entrepreneurial performance?
Publiziert als: Fachzeitschriftenartikel
in: Managerial and decision economics : MDEHopp, Christian
Martin, Johannes -
The Topic Landscape of Disruption Research : A Call for Consolidation, Reconciliation, and Generalization
Publiziert als: Fachzeitschriftenartikel
in: The journal of product innovation managementHopp, Christian
Antons, David
Kaminski, Jermain
Salge, Torsten-Oliver -
Disruptive Innovation : Conceptual Foundations, Empirical Evidence, and Research Opportunities in the Digital Age
Publiziert als: Fachzeitschriftenartikel
in: The journal of product innovation managementHopp, Christian
Antons, David
Kaminski, Jermain
Salge, Torsten-Oliver -
What 40 Years of Research Reveals About the Difference Between Disruptive and Radical Innovation
Publiziert als: PreprintHopp, Christian
Antons, David
Kaminski, Jermain
Salge, Torsten Oliver -
Effectuation and causation in term sheet negotiations : does ther reasoning logic have an impact on negotiation results
Publiziert als: Buch, DoktorarbeitMinis, Michael -
Besitztumseffekte beim Kauf von Dienstleistungen - Wie die Berührung physischer Objekte die Dienstleistungsbewertung beeinflusst
Publiziert als: DoktorarbeitNägele, Nora -
Strategic entrepreneurship: creating opportunities and achieving sustainable rents
Publiziert als: Buch, DoktorarbeitStaudigl, Luitpold Michael -
The boundaries of co-production : how the interplay of self-printing and branding affects product valuation
Publiziert als: DoktorarbeitErkin, Aras
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