EMAC 2016

20.03.2016
 

Der Lehrstuhl für Marketing (MAR) freut sich, dass er die TIME Research Area gleich mit vier Beiträgen an der diesjährigen EMAC in Oslo repräsentieren kann. Diese findet unter dem Motto "Marketing in the age of data" vom 22. bis 27. Mai statt. Die folgenden Beiträge wurden auf der Konferenz angenommen und dürfen vom MAR-Team präsentiert werden:

The Boundaries of Co-creation: How the Interplay of Branding and Self-Printing Attenuates Product Evaluation

Track: Doctoral Colloquium

Authors: Aras Erkin & Daniel Wentzel

Minimalistic Design made by a Maximal Talent - The Interplay of Design Complexity and the User Design Process

Track: Innovation & New Product and Service Developments

Authors: Marcel Grein & Daniel Wentzel

Core or Periphery? Exploring the Role of Theory in Marketing Scholarship, 2000-2014​

Track: Marketing theory & new paradigms

Authors: Bastian Kindermann, David Antons, Torsten-Oliver Salge & Daniel Wentzel

Aesthetic Designs and the Cognitive Lock-In Phenomenon

Track: Innovation & New Product and Service Developments

Authors: Annika Wiecek & Daniel Wentzel