EMAC 2016
Der Lehrstuhl für Marketing (MAR) freut sich, dass er die TIME Research Area gleich mit vier Beiträgen an der diesjährigen EMAC in Oslo repräsentieren kann. Diese findet unter dem Motto "Marketing in the age of data" vom 22. bis 27. Mai statt. Die folgenden Beiträge wurden auf der Konferenz angenommen und dürfen vom MAR-Team präsentiert werden:
The Boundaries of Co-creation: How the Interplay of Branding and Self-Printing Attenuates Product Evaluation Track: Doctoral Colloquium Authors: Aras Erkin & Daniel Wentzel |
Minimalistic Design made by a Maximal Talent - The Interplay of Design Complexity and the User Design Process Track: Innovation & New Product and Service Developments Authors: Marcel Grein & Daniel Wentzel |
Core or Periphery? Exploring the Role of Theory in Marketing Scholarship, 2000-2014 Track: Marketing theory & new paradigms Authors: Bastian Kindermann, David Antons, Torsten-Oliver Salge & Daniel Wentzel |
Aesthetic Designs and the Cognitive Lock-In Phenomenon Track: Innovation & New Product and Service Developments Authors: Annika Wiecek & Daniel Wentzel |